Ziekmelden en verlof

Ziekmelden

Mocht uw kind ziek zijn, wilt u hen dan telefonisch ziekmelden. Dit kan vanaf 8.00 uur tot 8.30 uur op telefoonnummer 076-5300006. U kunt ons ook mailen kbspetrusenpaulus_info@inos.nl

Aanvragen verlof

Voor kortdurende afspraken hoeft u geen verlof aan te vragen. U kunt kortdurende afspraken zoals; de tandarts, dokter en ziekenhuis bij de leerkracht melden via de Parro-app, telefonisch doorgeven via 076-5300006 of mailen naar kbspetrusenpaulus_info@inos.nl

De leerplichtambtenaar ziet toe op het ongeoorloofde verzuim en dan met name het zogenaamde luxe-verzuim. Verlofaanvragen kunnen alleen nog maar schriftelijk gedaan worden en ook wordt de termijn gehanteerd die door de leerplichtambtenaar wordt gesteld.

De school moet de verlofaanvragen registreren en kunnen overleggen aan de leerplichtambtenaar. Wilt u verlof aanvragen dan gaat dit altijd via de directeur van de school. De formulieren vindt u achter de volgende links: