MR

Ouders leveren een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van hun kind in samenwerking met school. Voor veel belangrijke beleidsbeslissingen moet de school eerst de medezeggenschapsraad (MR) raadplegen. Dit is vastgelegd in de Wet medezeggenschap op scholen (WMS). Bij sommige beslissingen is de schoolleiding alleen verplicht de MR te informeren, bij andere moet de MR om advies of zelfs instemming gevraagd worden. De MR heeft dus veel invloed op het beleid, het onderwijs, de ontwikkelingen en de toekomst van de school. Binnen de MR worden soms moeilijke en lastige onderwerpen besproken. Een plek in de MR brengt je veel dichter bij de school. Je kunt echt invloed uitoefenen op het beleid. De samenwerking met de schoolleiding en leraren biedt een interessant en leerzaam kijkje achter de schermen.

Komend schooljaar bestaat de medezeggenschapsraad uit de volgende vertegenwoordigers:

Personeel

Heb je vragen, ideeën of wil je graag je mening geven over het beleid van de school? Laat het de MR weten! Mail naar kbspetrusenpaulus_mr@inos.nl

Onze vergaderingen zijn openbaar dus je bent van harte welkom om deze bij te wonen. Ook plaatsen wij in de nieuwsbrief altijd een bericht met wat er op de MR vergaderingen is besproken en besloten.

Graag tot ziens!