Aanmelden

We hopen dat u door het bekijken van de website een beeld heeft gekregen van onze school. Overweegt u uw kind aan te melden op onze school? In een persoonlijke kennismaking en rondleiding geven we u graag een indruk van de visie en de werkwijze van de school. Wij hopen dat u zo een nog beter beeld kunt vormen van de school om de schoolkeuze weloverwogen te kunnen maken. U en uw kind bent van harte welkom!

Voor het maken van een afspraak voor een rondleiding kunt telefonisch contact opnemen via het nummer: 076-5300006 of door het sturen van een mail naar kbspetrusenpaulus_info@inos.nl.

Ook kunt u het contactformulier onderaan de pagina invullen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op!

Hoe gaat het verder na aanmelding?

Besluit u tot aanmelding, dan vult u een het aanmeldformulier van de school in en geeft deze af. U ontvangt altijd een bevestiging van ontvangst aanmelding. Is uw kind bijna vier, dan ontvangt u een uitnodiging voor een eerste kennismaking van uw kind in de groep. Uw kind mag vooraf vier keer komen oefenen. Dit gaat in samenspraak met de leerkracht.

Aanmelden rondleiding